نوشته های مرتبط: فینالیستهای بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران مشخص شدند
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
برای کسب موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آنها جلوتر باشید.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
برندهایی که ملکه ذهن مشتریان میشوند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
رویداد استارتآپی «وارونه تکنولوژی بیمه»
رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه» توسط شتابدهنده آواتک با همکاری نوآوردگاه و شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ در محل آمفیتئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق) برگزار خواهد شد.
ایدوکا، اولین رویداد استارتآپی لرستان
نخستین رویداد استارتآپی ایدوکا ( استارتآپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایدهپردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایهگذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندیهای بالقوه استان لرستان، در دانشگاه آزاد واحد خرمآباد برگزار میشود.