نوشته های مرتبط: با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۴ روش برای آن که میلیاردری خودساخته شوید (قسمت اول)
بنجامین پی هاردی، دانشجوی دوره دکترای روانشناسی انگیزش و یکی از موفقترین نویسندگان این حوزه، چهارده روش بیانشده در این مطلب را در اختیار کسانی قرار داده است که میخواهند در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارند.
معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسبوکار را آسانتر میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.
کمبود اعتماد به نفس، مانعی جدی در کارآفرینی است
کمبود اعتماد به نفس، یکی از دلایل مهم مشکلات شخصی و شغلی است و بر نحوه برخورد ما با مشکلات زندگی تاثیر میگذارد.
شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان میکند؟
در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان میتوانند با استفاده از آنها، تیمهای کاملتری با ضریب موفقیت بالا بسازند.
قهرمان صرفهجویی در زمان شوید!
در این گزارش به شش روش برای صرفهجویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهرهوری کاری میپردازیم.