نوشته های مرتبط: نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
پلتفرم بازاریابی «ورق سفید» چیست؟
ورق سفید، ابزاری که بازاریابی محتوای کسبوکار شما را شکستناپذیر میکند.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
برندهای صنعت فناوری، از دیگر صنایع موجود در دنیا پیشی گرفتهاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.