نوشته های مرتبط: خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال
چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
در این اینفوگرافیک به راهکارهایی میپردازیم که پس از یک شب سخت میتوانند خستگی شما در محیط کار را کاهش دهند.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
گرافیست کسبوکار خود باشید
اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسبوکار خود ندارید، برای طراحی گرافیکهای خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از سادهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
فناوریهای نوظهوری که چهره دنیا را تغییر میدهند
در این اینفوگرافیک، فهرستی از ١٠ فناوری برتر که توسط مجمع جهانی اقتصاد متا (شورایی برای فناوریهای در حال ظهور)، معرفی شدهاند، ارائه کردهایم.
اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا
در اینفوگرافیک، شما پیام خود را با استفاده از ابزارهای تصویری همراه با طراحی نوآورانه، انتقال میدهید که برای مخاطبانتان بسیار جذاب خواهد بود.
۸ حقیقت شگفتانگیز درباره اینترنت
در این اینفوگرافیک، حقایقی درباره اینترنت را بیان میکنیم که به درک بیشتر ما از گسترده بودن اینترنت و کاربرد وسیع آن در زندگی مردم، کمک میکنند.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.