نوشته های مرتبط: اصول اولیه سرمایهگذاری خارجی
لزوم توسعه سیاستهای علم، فناوری و نوآوری در ایران
این مطلب میتواند به عنوان یک ارزیابی بیطرفانه از کارایی سیاستهای دولت در رابطه با توسعه علم، فناوری و نوآوری و همینطور به عنوان راهنمایی برای مسیر پیش روی ایران تلقی گردد.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
لزوم ایجاد یک نهاد قانونی با هدف حمایت ویژه از استارتآپها
محسن مهرعلیزاده: «لازم است ایجاد یک معاونت مستقل در وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا به صورت سازمانی مستقل در زیرمجموعه معاونتهای رئیسجمهور، با اختیار عمل کافی، در دستور کار دولت قرار گیرد.»
گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.
همهچیز درباره کراودفاندینگ
کراودفاندینگ نهتنها روشی برای افزایش سرمایه کسبوکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارتآپ را در بلندمدت افزایش میدهد.
ظرفیتهای استارتآپی در ایران
علاوه بر توانایی حل مشکلات و چالشها و برخورداری از مزایای خاص، استارتآپهای ایرانی پتانسیلهای خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.