نوشته های مرتبط: اصول اولیه سرمایهگذاری خارجی
پرسشهای مهمی که هنگام نقص فنی باید بپرسید
نقص فنی بسترهای الکترونیک کسبوکار شما میتواند به یک بحران قانونی و اقتصادی منجر شود؛ برای جلوگیری از این نتیجه، پرسیدن چهار سوال مهم از تیم IT ضروری است.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
حمایت ۸۰۰۰ میلیارد ریالی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر
علی قربانی: «در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، برای حمایت از ویسیها که شریان اصلی کمک به استارتآپها هستند، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار (۸۰۰۰ میلیارد ریال) از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.»
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
ظرفیت بالای فناوری بلاکچین، تجارت را دگرگون میکند
در حالی که تصور غالب اکثر افراد از بلاکچین و ارزهای رمزگذاری شده، استخراج پول و تبادلات مالی غیر قابل ردگیری است، اما این سیستمها پتانسیلهای سودمند دیگری هم دارند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.