نوشته های مرتبط: بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مقر تپسی
اوبر به مرزهای ایران رسید!
پس از مدتها مذاکره، شرکت اوبر توانست سهامداران استارتآپ تاکسی اینترنتی «کریم» را راضی به فروش این شرکت به مبلغ ۳/۱ میلیارد دلار کند.
بهترین کمپین تبلیغاتی سال ۹۷ کدام است؟
«دیگه زنگ نزن»، «عشق با ماست»، «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» و «رسوندن کار ماست»
دانشبنیان برنده کارزار با اقتصاد سنتی است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: بخش سنتی اقتصاد در رویارویی با دانشبنیان و استارتاپیها قطعا میدان را واگذار میکند و بهجای مقابله و مبارزه، باید به دنبال سرمایهگذاری و حمایت از این کسب و کارها و ایدههای خلاقانه بنیانگذاران کسبوکارهای دانشبنیان و استارتاپی برود.
اختتامیه چهارمین دوره رقابتهای فنآورد برگزار شد
مراسم اختتامیه چهلرمین رقابتهای تخصصی فنآورد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.
تحریمها باعث شده بسیاری از شرکتها به بازارهای جدیدی دست یابند
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تحریمها باعث شده بسیاری از شرکتها به بازارهای جدیدی دست یابند.
همسویی صندوق نوآوری با معاونت علمی مشکلات را برطرف می کنند
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت های شتاب دهنده مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند و به زودی با همسویی صندوق نوآوری با این معاونت، بسیاری مشکلات از سر راهشان برداشته می شود.
تجاریسازی یک فرایند و نیازمند مشارکت و همدلی عمومی است
معاون علمی و فناوری رییسجمهور گفت: فرایند تجاریسازی موضوعی است که مشارکت و همدلی تمامی بخشهای جامعه را طلب میکند و رسالت دولت در این مسیر، هموار کردن راه و فرهنگسازی جهت مشارکت بخش خصوصی در این عرصه است.
نسل دوم استارتآپها فناورانه و محصول محور است
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، نسل بعدی استارتاپها در حوزه فناوری های پیشرفته حرکت میکند اگرچه هنوز هزاران ایده استارتاپ خدماتی وجود دارد و پایه فروش محصولات دانشبنیان است اما جهتگیری استارتاپهای حوزه فناوریهای پیشرفته و دارای محصول فناورانه است