نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

کارگاه آموزشی تولید محتوا

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار می‌شود.

بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، می‌پردازیم.

کارگاه تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۳/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه « تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ» که به همت مدرسه استارت‌آپ ایران برگزار شده است، می‌پردازیم.

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامی‌زاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلم‌نت برگزار می‌شود.