نوشته های مرتبط: باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
ارادههایی که به کمک ایدههای نو، جهان را متحول کردند
طرح یک ایده موفق تنها اولین مرحله از مسیر کارآفرینی استارتآپی است. آنچه میتواند واقعا شما را موفق کند، اراده و پشتکار شما است.
با استفاده از مدیریت احساسات، در کسبوکار خود موفق شوید
کنترل احساسات در زندگی همه افراد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زندگی شخصی و حرفهای دارد. در این مطلب به راهکارهای کارآمدی برای مدیریت احساسات میپردازیم.
با این روش زمانبندی متفاوت، بهرهوری خود را افزایش دهید
رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تکتک ساعتهای روز برنامهریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهودهای در طول روز باقی نمیماند.
با فواید شگفتانگیز ورزش آشنا شوید
ورزش کردن، از ابتلا به بسیاری از بیماریها جلوگیری میکند و عملکرد مغز را بهبود میدهد.
مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز
در این مطلب به تاریخچه مختصر مدیریت زمان پرداختهایم؛ مسئلهای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟
میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آنها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.