نوشته های مرتبط: افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها

مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برای موفقیت و کسب‌ درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.

یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

بسیاری از ایده‌های استارت‌آپی از دورهمی‌ها و میهمانی‌های دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایده‌های استارت‌آپی و آغاز مسیر آن‌هاست.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.