نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
رشد سریع استارتآپهای خاورمیانه
خاورمیانه زمین حاصلخیز استارتآپی است و چشم استارتآپهای بزرگ دنیا به این منطقه است.
جامعهای از مادران، برای پرورش کودکان
در استارتآپ بیبیگوگو به هر پرسشی در زمینه تربیت و رشد کودک پاسخ داده میشود.
کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید
جیمز راینهارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایهگذاران پاسخ منفی شنید.
میزان موفقیت و شکست استارتآپها
با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
فاکتور اصلی یک استارتآپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.