نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
روز دوشنبه، سیام مرداد ماه، پس از بحثهای فراوان، انتخابات نخستین دوره اتحادیه کسبوکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.
«اتحادیه کسبوکارهای مجازی»، بسیاری از مشکلات استارتآپها را برطرف میکند
شهرام شاهکار: اتحادیه کسبوکارهای مجازی میتواند بسیاری از مشکلات ما در حوزه قانونگذاری، اخذ مجوز و چالشهایی که با اتحادیههای سنتی داشتیم را رفع کند.
علیبابا، غول چینی تجارت الکترونیک
شرکت علیبابا، یکی از شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک، توانسته است در این بخش رتبه اول در چین و رتبه ششم را در دنیا کسب کند.
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
بر چالشهای راهبری تیم خود غلبه کنید
راهبری هنر انعطافپذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روشهای مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث میشود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.
نگران دزدیده شدن ایدههایتان نباشید
بسیاری از ما از مطرح کردن ایدههای خود با دیگران میترسیم؛ اما فراموش نکنید که حتی شرکتهای بزرگ ایدههایشان را پیش از اجرا، عمومی میکنند.
انتظارات استارتآپیها از وزیر جدید ارتباطات
در جریان نشست با محمدجواد آذری جهرمی، نمایندگان تشکلهای حوزه فناوری و استارتآپ، اصلیترین خواستهها و مشکلات فعالان این بخشها را مطرح کردند.