نوشته های مرتبط: پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

پنج روش افزایش بهره‌وری در یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۹ دقیقه

توصیه‌های کاربردی برای مدیران تازه‌کاری که قصد شروع حرفه مدیریتی‌شان در استارت‌آپ‌ها را دارند.

تشخیص توصیه‌های نادرست در اداره کسب‌و‌کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰/ ۷ دقیقه

برای زمین نخوردن کسب‌وکارتان بد نیست که راهنمایی‌های اشتباه را تشخیص دهید.

سونامی پرکاری بر کارمندان

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

وقتی کار شما به یک‌باره زیاد می‌شود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواست‌ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟

برنامه‌ریزی؛ شرط موفقیت در کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

برنامه‌ریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسب‌وکاری است.

عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

استرس یک موضوع اجتناب‌ناپذیر در تمام محیط‌های کاری است؛ این واکنش و نحوه‌ برخورد ما با این موضوع است که همه‌چیز را تعیین می‌کند.

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

رازهایی برای مدیریت بهتر زمان

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر شما هم‌ کارآفرین هستید، باید برنامه‌ دقیقی برای مدیریت‌ زمان داشته‌ باشید.