نوشته های مرتبط: نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه
با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارتآپ خود، میتوانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.
صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارتآپها هستند
احمد انارکی: توسعه بیشتر دانشبنیانها، نیازمند فراهم کردن زیرساختهای بیشتر توسط دولت و نیز جذب سرمایهگذاران خارجی است.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
جام رمضان دیجیکالا
دیجیکالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.