نوشته های مرتبط: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

روابط‌عمومی لازمه یک استارت‌آپ موفق

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۷/ ۵ دقیقه

در حالی که تقریبأ بیشتر شرکت‌‏ها و موسسات افرادی را برای انجام امور مربوط به روابط‌‏عمومی معین نموده تا مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه و ارتباطات را پیگیری کنند، اما استارت‌آپ‏‌ها و همچنین برخی از شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان عموما به این مسئله مهم توجه کمتری دارند.

کدام رشته‌های دانشگاهی پول سازترند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸/ ۶ دقیقه

انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می‌زند.

حمایت ویژه از استارت‌آپ ها ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارت‌آپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار می‌گیرد.