نوشته های مرتبط: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

چگونه تحقیقات بازار می‌تواند جایگاه برند‌ها را تعیین‌ کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

از دنباله‌روهای بازار تا برند‌های راهبر

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استراتژی‌هایی که کسب‌وکار شما را در بازار رقابت پیروز می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مهارت داستان‌نویسی، از شما کارآفرین بهتری می‌سازد

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

آشنایی با اصول داستان‌نویسی کمک می‌کند که مهارت‌های کارآفرینی تقویت شوند. یک داستان قوی و جالب، مخاطبان را افزایش می‌دهد و موفقیت کسب‌و‌کار را تضمین می‌کند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

اهمیت مارک‌ها و جوهره برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

روابط عمومی نه‌تنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش می‌دهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود می‌بخشد.