نوشته های مرتبط: چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج اصل نوپای ناب

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی

دلایل سقوط اخلاقی یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰/ ۲۴ دقیقه

ماریان جنینگز، استاد اخلاق دانشکده‌ کسب‌وکار آریزونا، بارزترین نشانه‌های سقوط اخلاقی سازمان‌ها را معرفی و راهکارهایی برای رفع آن‌ها توصیه می‌کند.

از الویت‌بندی مالی تا افزایش اعتبار

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

مصاحبه‌ای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیل‌گران «مولتی فول» درباره کسب‌وکارهای نوپا و بدهی‌های اعتباری آن‌ها

اولین قدم‌های راه انداختن یک تجارت

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجه‌ای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامه‌ریزی، اولین قدم شروع استارت‌آپ است.

از شکست‌هایتان درس بگیرید

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اکثر استارت‌آپ‌ها در سال های اول شروع به کارخود شکست می‌خورند، در این شرایط به چه درس‌هایی باید توجه داشت؟