نوشته های مرتبط: چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
ایران و استارتآپهای فضایی
با توجه به فضای کسبوکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسبوکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست
همه مهارتهای کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمیشوند و خودتان باید آنها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارتها بیشتر آشنا میشوید.