نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
انواع سرمایه در کسبوکارهای نوپا
با کمک یک متخصص امور مالی، مطمئن شوید سرمایه کافی برای شروع و رشد کسبوکار خود را دارید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه
با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارتآپ خود، میتوانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.