نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

برای اجتناب از شکست، تعصبات را کنار بگذارید و منعطف باشید

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۱۹ دقیقه

پذیرفتن لزوم تغییرات و سازگاری با آنها، رکن ضروری رشد و پیشرفت است. اصرار بر ادامه‌ قواعدی که دیگر کارایی ندارند، تنها به شکست شما منجر می‌شود.

گذار دو کارآفرین از شیوه‌های سنتی کسب‌وکار، به روش‌های مدرن

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

این نکته شاید یکی از مهم‌ترین درس‌های صاحبان کسب‌وکار باشد؛ روش‌های عادی، کسل کننده هستند؛ پس نترسید و به سوی تغییرات بزرگ حرکت کنید.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت هفتم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.

نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی استارت‌آپ‌ها شناخت خوب و کاملی از مشتری‌های خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.