نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
من یک ایده برای شروع یک کسبوکار دارم، از کجا شروع کنم؟
همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع میشود. از آن چراغهایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسبوکار ختم میشود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسبوکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارتآپها گفتوگو کردیم.
راهکار کافهبازار برای بهتر دیدهشدن نرمافزارها
روز گذشته کافه بازار از قابلیت جدید خود بهعنوان تبلیغات در جستجو که از دی ماه ۱۳۹۷ شروع به کار کرده بود، به صورت رسمی رونمایی کرد.
کارمندان عادی علاقهای به نوآوری در محیط کار ندارند
نظرسنجی جدید نشان میدهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکتهایی که به نوآوری اهمیت میدهند را ترجیح میدهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمیدهند.
سیر نزولی مهاجرت قطعی نفرات برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی از کشور
براساس آخرین مطالعات انجام شده در بنیاد ملی نخبگان، مهاجرت قطعی نفرات برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی از کشور به طور چشمگیری در حال کاهش است.
بزرگترین تصورات غلط درباره رهبری تیم کسبوکار
در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آنها که معنی جهتگیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.
دادهها با نرم افزار ایرانساخت ایمن شدند
یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار مدیریت امنیت اطلاعات مطابق بااستانداردهای بین المللی شد که می تواند نقش موثری در ارتقای امنیت اطلاعات سازمان ها داشته باشد.
ترانوس، استارتاپ ۹ میلیارد دلاری و بزرگترین کلاهبردار سیلیکون ولی
ترانوس استارتاپی ۹ میلیارد دلاری بود که توسط یک دانشجوی اخراجی ۱۹ ساله استنفورد تاسیس شد. این استارتاپ در سال ۲۰۰۳ وعده دستگاهی کوچک برای آنالیز خون را داده بود که ماجراهایی جنجالی به پا کرد و سال گذشته منحل شد. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.