نوشته های مرتبط: نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

راهبرد بخش‌بندی چیست و چه نقشی در ساختن جایگاه برند دارد؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش موثر نمونه‌گیری برند و بخش‌بندی بازار در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تاثیر برتری برند در برندینگ کسب‌وکار و فروش محصول

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

«گوگل» و «اتاق تجارت و صنعت دبی» پروژه‌ «کسب و کارهای دبی را آنلاین کنید» را با هدف حضور کسب و کارهای محلی این منطقه در فضای آنلاین شروع کردند.

نگاهی بر احیای مجدد برند و معرفی گام به گام‌ محصول

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای تهیه‌ کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسب‌وکار شما را به سرمایه‌‌گذار معرفی می‌کند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسب‌وکار معمولی است.

آشنایی با مفاهیم خرده‌فروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.