نوشته های مرتبط: نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

چرا مردم و رانندگان، خدمات استارت‌آپی را می‌پسندند؟

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۳/ ۱۱ دقیقه

گزارشی خواندنی از چالش بین کسب‌وکارهای سنتی و نوپا در زمینه حمل‌ونقل و تاکسی‌ها

۵۰ روش بالابردن بازده کاری

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵/ ۴ دقیقه

بعضی از کارها ساده به نظر می‌رسند، اما انجام آن‌ها زندگی و کار شما را دگرگون می‌کند.

استارت‌آپ‌ها نمودی از اجرای اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۳/ ۳ دقیقه

تاکید احسان یقطین بر نقش موثر کسب وکارهای نوپا در اقتصاد کشور

چرا تجمع مقابل مجلس مورد نقد است؟

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵/ ۷ دقیقه

تجمعات اعتراضی و برچسب‌های ناجوانمردانه علیه کسب‌وکارهای نوپا و صدمات جبران‌ناپذیری که دارد.

۲۵ نکته مدیریتی برای ترغیب تیم به سمت موفقیت

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۵/ ۴ دقیقه

مدیریت، فقط انجام امور اداری نیست و شامل نکات مهمی می‌شود.

سردادن شعارهای بی‌اساس و برچسب‌زدن‌ها اخلال ایجاد می‌کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۶/ ۷ دقیقه

انتقاد بادامچی از برخوردهای سیاسی و جناحی بعضی از گروه‌ها با استارت‌آپ‌ها و تجمع اخیر در مقابل مجلس

تاثیر مستقیم شخصیت مدیر روی کارمندان

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۱/ ۳ دقیقه

مدیریت بد، باعث می شود کارمندان سطح بالایی از استرس را تجربه کنند.

ده خطا در کسب‌وکارها‌ی نوپا

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷/ ۲ دقیقه

استارت‌آپ‌ها از راه‌اندازی تا رسیدن به موفقیت، راهی پرپیچ‌وخم را طی می‌کنند. در هر مرحله نیز اشتباهاتی وجود دارد که می‌تواند کسب‌وکار را با شکست روبه‌رو کند. این اشتباهات طیف گسترده‌ای از خطاهای کاری، مالی و بازاریابی را شامل می‌شود.