نوشته های مرتبط: صنعت فوتبال تا چه میزان سودآور است؟
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
اکوسیستم استارتآپی، انتقاد میخواهد نه گمانهزنی
گفتوگو با رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران درباره بحثهایی که این روزها در ارتباط با سرمایهگذاریها مطرح میشود.
خیانت ناخواسته!
برخی معتقدند که سرمایهگذاریها در دیجیکالا و کافهبازار صوری بوده و برای بالابردن ارزش این دو استارتآپ است، به همین دلیل سراغ فرهاد رهنما رفتیم.
سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایهگذار صوری خارجی را تکذیب کرد
اخباری در زمینه تاسیس و سرمایهگذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.
تکنولوژی، فوتبالیستها را تحت نظر میگیرد
فناوری سیستم نظارتی شرکت مدیاپرو، شامل هفت دوربین نصبشده در محل تمرینات بازیکنان فوتبال است که میتواند عملکرد آنها را تحت نظر گرفته و باعث ارزیابی دقیقتر فوتبالیستها شود.
برند کدام باشگاه فوتبال، باارزشتر است؟
در این مطلب با استفاده از چند نمودار تصویری، معیارهایی همچون قدرت برند، ارزش برند، ارزش مالی باشگاهها و همچنین میزان حقوق دریافتی سالانه بازیکنان فوتبال، بررسی شده است.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.