نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

استرس یک موضوع اجتناب‌ناپذیر در تمام محیط‌های کاری است؛ این واکنش و نحوه‌ برخورد ما با این موضوع است که همه‌چیز را تعیین می‌کند.

اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتری‌دهنده او محسوب می‌شود.

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

رازهایی برای مدیریت بهتر زمان

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر شما هم‌ کارآفرین هستید، باید برنامه‌ دقیقی برای مدیریت‌ زمان داشته‌ باشید.

چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

برقراری ارتباط، یکی از مهارت‌های ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعه‌های بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.

استارت‌آپ‌هایی برای خواب بهتر، غذای سالم‌تر و حمل‌ونقل هوشمندانه‌تر

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۱۲ دقیقه

در این مطلب به معرفی استارت‌آپ‌هایی می‌پردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین می‌کنند.