نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.
چگونه انگیزه کارمندان خود را حفظ کنیم؟
کارمندان، سرمایههایی ارزشمند هستند که بدون عملکرد موفق آنها، موفقیتی نصیب کسبوکار نخواهد شد. در این مطلب با پنج استراتژی برتر برای حفظ انگیزه کارمندان آشنا میشویم.
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!
ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزردهخاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب میتوانید لیستی از چنین عادتهایی را ببینید.
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.
پیش از استعفا، این نکات را حتما مدنظر قرار دهید
یکی از سختترین کارهایی که افراد ممکن است در زندگی مجبور به انجام آن باشند استعفا و ترک کردن محیط کار است؛ حتی اگر از کارشان رضایتمندی کافی نداشته باشند.
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.