نوشته های مرتبط: پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.