نوشته های مرتبط: پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.