نوشته های مرتبط: ۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
جذب مشتری، مهمترین هدف برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟
برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آنها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.