نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

با تبعیض در محل کار، مقابله کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

تبعیض و پارتی‌بازی در محیط کار، در طولانی‌مدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه می‌شود.

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.