نوشته های مرتبط: از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

نقش بازاریابی تبدیلی و تفکیکی در توسعه برند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برند‌ینگ

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

امروزه کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آن‌ها در این رسانه‌ها می‌شود.

چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفه‌ای انتقاد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسب‌و‌کار هستند؛ اما باید به‌صورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.