نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

چلچراغ استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۵/ ۵۰ دقیقه

نقش استارت‌آپ‌های ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالش‌هایی که در این مسیر دارند!

چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه‌ رفتار آن‌ها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفق‌تری داشته باشیم.

فروش مشاوره‌ای، کسب‌وکار شما را دگرگون می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

فروش مشاوره‌ای می‌تواند تفاوت بسیار زیادی در کسب‌وکار و مشتری‌های شما ایجاد کند.

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

ظهور کسب‌وکارهای استارت‌آپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟

اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتری‌دهنده او محسوب می‌شود.

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.