نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل
دیجیکالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره میکند.
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.
شرایط کار در کارخانه گیگافکتوری تسلا چگونه است
کار در شرکتهایی با فناوری بالا مانند تسلا آرزوی بسیاری از افراد است. شاید برای عدهای این افتخار ارزش دردسرهای آن را نداشته باشد.
تبدیل کارمندان شرکت به افرادی شایسته رهبری
تلاش برای پرورش کارمندان فعلی به افرادی شایستهی رهبری بسیار مهم است زیرا هر کسبوکاری به وجود نمایندهای از طرف رهبر شرکت نیاز دارد.
مهارت راهبری کسبوکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید
اگر در طول زندگی خود با تمرینهای روزمره برای راهبری کسبوکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.