نوشته های مرتبط: نشانههای افراد سمی در قرارهای کاری چیست؟
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.
مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
یادگرفتن بعضی مهارتهاست که میتواند کیفیت زندگیمان را به کلی تغییر دهد. با این مهارتها در این نوشته آشنا شوید.
چند روش ساده برای بهبود روابط در محیط کاری
کارمندان یک شرکت، روزانه زمان زیادی را در کنار یکدیگر میگذرانند. این افراد ممکن است فرهنگها و عقاید مختلفی داشته باشند؛ اما آنها با در نظر گرفتن چند نکته ساده میتوانند ارتباط کاری بهتری با همکاران خود برقرار کنند.
انتخاب دیجیتال؛ انتخاب رشته بر اساس شخصیت شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بر اساس شخصیت و علایق، به انتخاب رشته دانشگاهی شما کمک میکند.
روابط خانوادگی خود را قربانی کارآفرینی نکنید
داشتن روابط سالم خانوادگی و کارآفرینی با هم تداخل ندارند و شما میتوانید هردوی آنها را در کنار هم داشته باشید.