نوشته های مرتبط: چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهره‌وری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.

نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این مطلب به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.