نوشته های مرتبط: شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات میشوند
کمبود اعتماد به نفس، مانعی جدی در کارآفرینی است
کمبود اعتماد به نفس، یکی از دلایل مهم مشکلات شخصی و شغلی است و بر نحوه برخورد ما با مشکلات زندگی تاثیر میگذارد.
این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!
ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزردهخاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب میتوانید لیستی از چنین عادتهایی را ببینید.
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.
عادتهای روزانهای که مانعی بزرگ در مسیر موفقیت هستند
عادتهای اشتباه، هرچند بهنظرتان کماهمیت باشند، تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد میکنند و مانع موفقیت شخصی و شغلی شما خواهند شد.
۴۰ جمله برای آن که انرژی مثبت خود را حفظ کنید
داشتن انگیزه همیشه ساده نیست و در زمان مواجه با یک مشکل یا چالش دشوار، سختتر هم میشود. در چنین مواقعی حفظ انگیزه و انرژی مثبت اهمیت بسیاری دارد.
در تصمیمگیری، حرفهای عمل کنید
تصمیمگیری یک مهارت مهم و چالشبرانگیز است و با داشتن آگاهی از عوامل موثر بر تصمیمگیری میتوانید تصمیمات درستتری بگیرید.
با نشانههای افراد نابغه آشنا شوید
اگر تمایل دارید که بدانید آیا واقعا از اطرافیانتان باهوشتر هستید یا صرفا با تعارفات عادی و روزمره روبرو شدهاید، نکات این مطلب را که مشخصه چنین افرادی است از نظر بگذرانید.
تظاهر به اعتمادبهنفس؛ راهی بهسوی موفقیت یا درهای بهسوی شکست؟
داشتن اعتمادبهنفس، از الزامات هر فرد است و در محیط کار این مسئله مهمتر و حساستر میشود. اما آیا تظاهر به اعتمادبهنفس نقش مثبتی در این میان خواهد داشت یا باعث شکست شما خواهد شد؟