نوشته های مرتبط: راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش میدهند
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
چه افرادی نباید وارد استارتآپها شوند؟؟
قبل از شروع فعالیت خود در استارتآپ با سختیهی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آنها سازگار هستید یا نه.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
۷ علامتی که نشان میدهند در کارتان پیشرفت نمیکنید
روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیهی خود میشوند و دیگر نمیتوانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند.