نوشته های مرتبط: از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
کشف فرصتهای کارآفرینی، عاملی برای پیشرفت اقتصادی
کارآفرینی به دلیل ایجاد تعادل در بازار، عامل مهمی در پیشرفت اقتصاد است.
راه دشوار استارتآپها به بورس
کسبوکارهای نوپا در حال پیشیگرفتن از سنتیها هستند، اما همچنان راه آنها برای ورود به بازار بورس هموار نشده است.
جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
محمودرضا خواجهنصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایهها به سمت صنایع کوچکتر حرکت کردند.
مکاترونیک، رباتیک و بازار فردا
نقش استارتآپها در فردای تولیدات و سهم بازار فناوریهای رباتیکی و مکاترونیکی در ایران و جهان چیست؟
ریسکگریزی، ریشه درلایههای عمیق فرهنگ ما دارد
دکتر امیرعلی سیفالدین: لازم است جسور بودن و ریسکپذیری، آموزش بیشتری داده شود.
اقتصاد مقاومتی نیازمند فراهم شدن بازار است
دکتر اسفندیار اختیاری: استارتآپها از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستد و برای گسترش آنها، چارهای جز فراهم کردن بازار محصولاتشان نیست.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟
نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتابدهنده اَکسِل جهت عبور استارتآپها از مرحله فنافزایی به مرحله فنآفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.