نوشته های مرتبط: از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
استارتآپها، مسیری بهسوی اقتصاد شایسته ایرانی
چرا امروزه در کشورمان به استارتآپها نیاز داریم و ایفای نقش کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟
راز دوام کسبوکارها در بازار رقابت
در این مطلب، شما را با ۳ شرکت مهم و معتبر و استراتژیهایشان آشنا میکنیم، با این هدف که راز دوام آنها در بازار رقابت را در کسبوکار خود به کار گیرید.
فینتک، در مشت اژدهای شرق
در سال ۲۰۱۵، مجموع سرمایهگذاری در حوزه فینتک، در چین حدود ۱.۸ میلیارد دلار بود که این مبلغ در سال ۲۰۱۶، با افزایش قابل توجهی روبهرو شد.
پلتفرم بازاریابی «ورق سفید» چیست؟
ورق سفید، ابزاری که بازاریابی محتوای کسبوکار شما را شکستناپذیر میکند.