نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۳ دقیقه

هر مدیری دوست دارد به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

یافتن راه‌حل برخی از چالش‌های کسب‌وکارتان، ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.

یک دست صدا ندارد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵/ ۸ دقیقه

کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.

گوگل، از فرمول تشکیل تیم‌های موفق خود پرده برداشت

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

شرکت گوگل به‌مدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیم‌های موفق برسد.

کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰/ ۵ دقیقه

عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برنده‌شدن ایده‌ها است.

چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته‌ مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راه‌حل قطعی این مشکلات نیست.