نوشته های مرتبط: استارتآپ چیست؟
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا
در اینفوگرافیک، شما پیام خود را با استفاده از ابزارهای تصویری همراه با طراحی نوآورانه، انتقال میدهید که برای مخاطبانتان بسیار جذاب خواهد بود.
۸ حقیقت شگفتانگیز درباره اینترنت
در این اینفوگرافیک، حقایقی درباره اینترنت را بیان میکنیم که به درک بیشتر ما از گسترده بودن اینترنت و کاربرد وسیع آن در زندگی مردم، کمک میکنند.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
آیا رشد استارتآپ شما به اندازه کافی سریع است؟
محاسبه سرعت رشد استارتآپ و مشخصکردن اهداف کوتاهمدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسبوکار لحاظ شود.
ایدههای طلایی راهاندازی کسبوکار آنلاین
در این اینفوگرافیک ایدهها و راهکارهایی را مرور خواهیم کرد که برای راهاندازی کسبوکار آنلاین و موفقیت در آن بسیار سودمند هستند.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
ورزشکاران مشهور، چه استارتآپهایی تاسیس کردهاند؟
برندها و شرکتهای زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهامداران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش بهواسطه پولی که در این حوزه به دستآوردهاند، به کسبوکار و تجارت میپردازند.