نوشته های مرتبط: سازوکار شرکتهای چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟
معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسبوکار را آسانتر میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.
شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان میکند؟
در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان میتوانند با استفاده از آنها، تیمهای کاملتری با ضریب موفقیت بالا بسازند.
مصاحبه و زبان نامفهوم، ۲ تکنیک ارزشمند در بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.