نوشته های مرتبط: 50 توصیه برای کسبوکار بهتر
مراحل ضروری در برندسازی کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج اصل نوپای ناب
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپ جدید یک میلیونر خودساخته جوان
نیک الویسیو که در ۱۷ سالگی استارتآپ خود را به یاهو فروخت، اکنون در حال ساخت اپلیکیشن جدید خود است.
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
استارتآپتان را در بهترین زمان ممکن بسازید
اگر نمیخواهید بعدا در تنگنا قرار بگیرید، هنگام تهیه جدول زمانی برای استارتآپ خود کمی سخاوت به خرج دهید.