نوشته های مرتبط: ۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
هشت صنعتی که در سال ۲۰۱۸، ترند خواهند شد
بسیاری از حوزههای مختلف کسبوکار، از پزشکی گرفته تا بازاریابی و انرژی، خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر در سال ۲۰۱۸ آماده میکنند. در این مطلب از هشت صنعت ترند در سال میلادی آینده خواهیم گفت.
چگونه هوش مصنوعی آینده سرمایهگذاری را متحول میکند؟
در آیندهای نزدیک، تمام گجتها و آنچه در دنیای اینترنت میشناسیم به هوش مصنوعی مجهز میشوند و در عرصه فناوری، کسی برنده است که زودتر و هوشمندانهتر سرمایهگذاری خود در این حوزه را آغاز کرده است.
اژدهای شرق، به دنبال فتح قلههای تریلیوندلاری تجارت الکترونیک
پیشبینی میشود تا سال ۲۰۲۰، بازار تجارت الکترونیک چین ارزشی بیش از ۱.۷ تریلیوندلار پیدا کند و شرکتهایی مانند علیبابا نقشی اساسی در این پیشرفت دارند.
سفارشهای آنلاین خود را از این پرینتر سهبعدی تحویل بگیرید!
محصول استارتآپ ولاد (Voladd)، چاپگری سهبعدی است که میتواند محصولی که از اینترنت سفارش دادهاید را در مدت کوتاهی چاپ کند.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.