نوشته های مرتبط: ۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
توانتک، رویداد تجاری و فرصتی برای توسعه بازار استارتآپها
در آستانه روز جهانی معلولان، نشست خبری رویداد توانتک، روز شنبه ۱۱ آذر با حضور جمعی از مدیران و فعالان استارتآپی برگزار شد و در آن اهداف و فرصتهای بالقوه این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.