نوشته های مرتبط: چگونه برند شخصی منحصربهفردی در فضای مجازی ایجاد کنیم؟
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
خودشه؛ آکادمی استعدادیابی تولید محتوا
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه تولید محتوای آموزشی و انگیزشی با هدف مهارتهای زندگی فعالیت میکند.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند / بازاریابی محتوامحور
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم تبلیغات کسبوکار شما را هدفمند کرده بر اساس بازخورد کاربران از شما پول دریافت میکند.
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبهروز علمیتر و متکی بر شرکتهای خبره این حوزه میشود.
انتشار روزانه سه میلیون مطلب در تلگرام
آمار به دست آمده از فعالیت کاربران ایرانی در کانالهای شبکه پیامرسان تلگرام، نشان میدهد که ۵۸۶ هزار کانال تلگرامی فارسی ایجاد شده و بالغ بر سه میلیون مطلب در روز در این کانالها منتشر میشود.
همین حالا خودتان را برند کنید!
داشتن برند شخصی با کیفیت باعث پیشرفت و ایجاد فرصتهای کاری بیشتر میشود.