نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
سرعت رشد استارتآپ خود را «هک» کنید!
تمایل کسبوکارهای استارتآپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارتآپ شما را چندین برابر میکند.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!