نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
فروش مشاورهای، کسبوکار شما را دگرگون میکند
فروش مشاورهای میتواند تفاوت بسیار زیادی در کسبوکار و مشتریهای شما ایجاد کند.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ورود استارتآپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه
منطقه خاورمیانه بازار بسیار خوبی برای استارتآپ سفارش غذای دلیوریهیرو محسوب میشود و این شرکت قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.
چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، بهویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر میکنید؟
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
مزایای استارتآپهای ایرانی
ظهور کسبوکارهای استارتآپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟
حفظ و بقای استارتآپ در بازار
چگونه میتوان یک کسبوکار را با موفقیت هدایت کرد؟