نوشته های مرتبط: تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهبری تحول‌آفرین، کلید تغییرات مثبت در استارت‌آپ شما

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راهبران تحول‌آفرین، نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آن‌ها نیز در کارهایشان موفق باشند.

شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان می‌توانند با استفاده از آن‌ها، تیم‌های کامل‌تری با ضریب موفقیت بالا بسازند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

در طراحی وب‌سایت استارت‌آپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

وب‌سایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را به‌کار گیرید.

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.