نوشته های مرتبط: تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

این روزها آزادکاری، از محبوب‌ترین کارهایی است که به‌عنوان شغل دوم در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی می‌کنیم.

کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.

چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

روابط عمومی نه‌تنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش می‌دهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود می‌بخشد.

بر چالش مقیاس‌دهی استارت‌آپ خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها در مرحله‌ رشد و مقیاس‌‌دهی با شکست مواجه می‌شوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویت‌های غیرضروری اختصاص می‌دهند.

نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

نشان تجاری یا لوگوی یک استارت‌آپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی به‌کار برد.

با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را به‌راحتی حل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گسترده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نگاه عمیق‌تری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.